
Başlayalım.
İlk önce:
B - Kırmızı Çivi
C - Sarı Çivi
V - Yeşil Çivi
N - Yeşil Motor (Sağ)
J - Yeşil Motor (Sol)
Space - Görünmezlik
Fare Tekerleği - Açı
X - Açı
X - Açı
Ayrıca soldan sağa olarak objelerin numaralandırıldığını unutmayın. 1den 9a kadar soldan sağa objelerin numaralarıyla hızlıca erişebilirsiniz.İlerki zamanlarda öğreneceğiniz spirit jumpingde işinize yarayacak

1- Düşman Şamanın Yuvasını Kapama
İlk önce düşman shamanın yuvasına büyük kutu yerleştiriyoruz.

Ardından küçük tahtayı alıyoruz b ye basıyoruz kırmızı çivi çıkacak. Şimdide görünmez yapmak için spaceye basıyoruz ve kutuya yerleştiriyoruz.

Kapandı ancak canonla zar zor sokabilir yuvasına fareleri

İsterseniz ilk önce b tuşu ile çubuğu koyup sonra kutuyu c ile takabilirsiniz. Diğer yöntemde kutuyu koyduktan sonra dragla kutuyu aşagıya atma şansı var çünkü.

2- Yol Yapmak
Küçük veya büyük bir tahta alıyoruz b ye basıyoruz ardından spaceye basıyoruz z x veya mouse tekerleğiyle rotationu ayarlıyoruz ve hareket edemeyeceği bir yere koyuyoruz.
Ardından c ye 2 kere basıyoruz ve tahtamızı görünmez tahtanın ucuna çiviliyoruz.

Belki bu tahta sarsılıyordur sarsılmasını durdurmak içinse. Küçük tahta + b + space ve ucuna yerleştiriyoruz.



3- Şaman Eşyaları İpuçları ve Püf noktaları
1) Ok(Arrow)

Fareleri yönlendirmeye yarar. Farelerin durması istediğiniz yeri ok ile gösterirseniz fareler oraya gider ( herzaman gidecek diye bir şeyde yoktur)
Oluşturma süresi = Anında.
Oluşturma yeri = Haritanın istediğiniz noktasına
Ayrıca ok alıp c tuşuna basıp 2 objenin birleştiği yere yaparsanız o objeler sabitlenir. (Çok işe yarar bu)

2) Ruh(Spirit)


Attığınız noktada bir patlama yaratır ve fareleri bulunduğu yerden o yönün tam tersine doğru gönderir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Haritanın istediğiniz noktasına
3) Balon

c,v,b tuşlarından birine basıp bir fareye doğru oluşturduğunuz zaman o fareye balon takmış olursunuz.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
Ayrıca bakınız = Balonla Yürüme;
Şamanken: Balon takarken balonu takma barı geldiği an Sağ tarafa gidiceksek klavyeden sağ tuşa sol yöne gideceksek klavyeden sol tuşa basılı tutuyoruz.

Balon takıldıgı an basma işlemini bırakmadan ilerliyoruz.

Normal Fareyken: Normal fareyken şaman balonu takma işlemi gözüktüğü an basılı tutmaya başlıyoruz ve gene elimizi çekmiyoruz.

Oyunda pek kullanımı yoktur. Oluşturulduğu yöne doğru gider.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
4) Kutular


Farelerin üstüne çıkıp daha yükseğe çıkması için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
5) Örs(Anvil)

Ağırlığı ile bilinir. Bir şeyi sabitlemek için kırmızı tahta yoksa veya fareleri Wall Jump yaparken düşürmek için kullanılır.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
6) Tahtalar


Farelerin üstünde yürümesi için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
7) Top

Farelerin üstünde zıplayabilmesi , eğlenmesi için kullanılabilir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
8) Trambolin

Farelerin üstünde zıplayabileceği , daha yükseğe çıkabileceği bir eşyadır. Zıplatma oranı 1.5 dir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı

Fareleri öldürmek için kullanılabilir. Atıldığı yöne doğru gider.(Yukarı gidemez)
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
10) Portallar


Bir portala giren fare öbür portaldan çıkar.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
11) Sihir

Şamanın yol yapmak için kullanabileceği bir objedir. 4-5 Haritada bulunur , bulunduğu haritalarda sadece ok - spirit(veya totem) ve sihir bulunur.
Oluşturma süresi = Anında
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
Ayrıca bu eşya kullanılarak yazı yazılabilir.

~ Yesil Z
özel şaman modlarını nereden etkinleştiriyoruz?
YanıtlaSil