Ley ile Röportaj

Transformiceyi ilk ne zaman oynadın ? İlk izlenimin neydi ?
İlk olarak 2010 yılında serbestçe oynadım ve bu oyunun büyük bir fikir olduğunu düşündüm.

Oyunda senin fikrin olan herhangi bir özellik var mı?
Evet, bazı başlıklar gibi. Ve en çok fikir bana aitti

Getirdiğin başlıklar nelerdi ?
Hatırlamıyorum^^ Uzun zaman oldu. Galiba Rüzgar Fare, Peynir Şövalyesi, Prenses Şaman.

Seninle birlikte Tig ve Melle var. Hanginiz oyunda daha iyi ?
Birşey söyleyemem . Bugünlerde çok fazla oynamıyorum.

Kürk rengi konu forumlarında en popüler konular biridir.

Bu konuda sorumlu olmak hakkında nasıl hissediyorsun?
Ahah, Biliyorsun artık Mod değilim çünkü oyuna pek giremiyorum .

İnsanların kürkler için kaos ortamı yaratmasından memnun musun ? Senin rengin nedir?
Kürk renkleriyle ilgili bu kaos gerçekten bir trollük . Tig'in kötü bakışları atıyor . Lol ( Zaa )

Böylece trollükle çalışıyor mu ?
Tabiki


Kürk renklerinden önce Transformicede ne yaptın ?
Mod olanları sakladım çünkü anonim kalması gerekiyordu. Birçok ' Bugün yeni mod var mı ? ' sorusu alıyordum .

Tüm Fransız Modlar Modo-ve benzeri şeyler ile mi adlandırılıyor ?
Evet, aşağı yukarı böyle.

İyi WJ yapabiliyor musun?
Kötü değilim . ^^

Transformice ile ilgili en çok neyi seviyorsun ?
Topluluk . Uluslararası bir yer ^^

Favori ünvanın nedir ? En çok hangi item'i beğeniyorsun?
Süperstar and şirin kulaklar .

Favori mapın nedir ?
Birçok map var bilemiyorum, benim en iyi olduğum tabiki .

Meli oynarken onu izleyip bişeyler çiziyor musun ?
Genellikle yazıyorum. Resmim kötüdür insanlar onun isminin yazılı olduğunu görürler .

Kişisel sorular

İsminin anlamı nedir ?
Manvha anlamına geliyor, ben seviyorum . ( Manvha'nın İngilizce karşılığı Dowland ama başka anlama geliyor demekki ben bilmiyorum )

Aa, bu senin gerçek ismin değil mi ?
İsmim Anna fakat diğer hesabımda Nanaille'i kullanıyorum .

Tig ile büyümek nasıldı ?
Aramızda 15 ay fark var bu yüzden hoş bir yakınlığımız var .

O bir arkadaş (orjinalinde ortalama geçiyor fakat burda normal bir kişi anlamında) yada güzel bir yaşlı ağabey mi ?
Ahah, her ikiside .

Kikoo Pwet'i tam olarak nasıl tanımlarsın ? ( Kikoo, oyunda bir kabile ismi. )
Kikoo... Ahah, açıklamak zor, ama deneyeceğim . İlk Kiko. Bu birini şirin bir şekilde selamlama yoludur . ( 2 cümleyi atlıyorum çünkü gerçekten birşey anlamadım ) Aslında Kikoo, Tig'in tebrik yoludur. ^^

Buradaki insanları gerçekte de öyle karşılıyor mu ? ( O, Tig )
Hayır, önemsiz bir 'Salut' ( Fransızca Selam ) diyor .

Yeni anne olmak nasıl birşey ?
Harika ! Ama çok zamanımı alıyor

Kapanış yorumları !?
Üzgünüm, artık çok fazla online olamıyorum . Her online olduğumda önceki sefere göre oyunun hızlandığını düşünüyorum çünkü arkadaşlarım gerçekten hızlı . Neden bilmiyorum ama trollük güzel Ahaha .



[Berdanbaba]


( http://www.facebook.com/transformicel adlı sayfadan alıntıdır. )

0 Yorum:

Yorum Gönder