Versiyon 1.177 - Yaz Etkinliği!

http://i.imgur.com/0OX1tHu.png
Amazon Ormanları, dikenli bir çalı, 8 Temmuz 2014

Tükendim, başka peynirim yok ve kulaklarım acıyor. Bu peynir kokusunun bir tuzak olduğunu bilmeliydim. Yerliler saatlerdir beni takip ediyorlar. Bu çalılığın içinde gizlenmeyi başardım ama devam etmek için çok yorgunum. Ayaklarının altında çatırdayan yaprakların sesini duyabiliyorum, bana yaklaşıyorlar. Benim zavallı, küçük saklanma yerim beni daha fazla koruyamaz.

Kalıntıları bulmak üzere olduğumu biliyorum. Bunu hissedebiliyorum. Gizli bir güç barındırdıklarına eminim. Efsaneler böyle söylüyor. 10 kalıntı yok edildi ve parçaları sualtına dağıldı. Elbette, bir kalıntının tüm parçalarını toplamak onun sırrını açığa çıkarmalı.

Araştırmam sayesinde, bu harita üzerinde 5 araştırılacak alanı belirleyebildim. Eminim ki işaretlenen noktalarda balık tutmamız gerekiyor.

http://www.transformice.com/share/peche2014/cartotresor3.png

Sen, bu satırları okuyan kaşif, eğer bu günlüğü bulduysan, kaybolmuşum demektir. Kalıntı parçalarını bul ve onar.

Her şey sana bağlı.
_ _ _ _ _

http://www.transformice.com/share/peche2014/inventaire.pngKaşif'in kılavuzu:

  • Bu etkinlik 5 farklı haritadan oluşmuştur. Bu haritalar tüm vanilla ve normal odalarda oynayacak.
  • Balık tutmak için su bölgelerinde
  • ↓ kullanın.
  • Aynı parçayı birkaç kere tutabilirsiniz. Onları başka bir oyuncuyla takas edebilirsiniz. Oyuncunun ismine tıklayın ve "takas"ı seçin. Sonra, takas etmek istediğiniz eşyayı seçin. Öteki farenin de aynı şeyi yapmasını bekleyin. Memnun olduğunuzda onaylayın. Takasın başarılı olması için her farenin onaylaması gerekmektedir.
  • Toplamda herbiri 10 parçadan oluşan 10 kalıntı var.
  • Evanterinizi menünün içinde bulabilirsiniz. Aynı kalıntının parçaları aynı renk arkaplan ile gösterilmiştir.
  • Etkinlik 1 Eylül'de son bulacaktır!
- Farejder

0 Yorum:

Yorum Gönder