Yeni Yazar Aranıyor!

Arkadaşlar bildiğiniz üzere sitemizde şu sıralar pek paylaşım yapılmıyor. Bu yüzden de sitemize yeni bir yazar almak zorundayız. Bunun için de aşağıdaki özelliklere sahip olan kişiyi siteye yazar olarak alacağım...

* Her hafta en az 3 paylaşım yapmalı.
* Siteye atılan yorumları takip etmeli.
* Transformice'ı çok iyi bilmeli yani çok bilgili olmalı.
* Her türlü Hack'i sitede paylaşabilecek birisi olmalı.

Bütün bu özelliklere sahibim diyorsanız bu yazının altına yorum atın. Biz sizlere karşılık vereceğiz...

..:: Transformice Dünyası Ekibi ::..

7 Yorum:

  1. Yesilz beni aramıştın bulmuştun chatte ama unuttun sanırım ~ Kuppiarda msn kuppiarda@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bennnn İstersen Bak


    bloggertfm.webs.com

    YanıtlaSil
  3. ben admınlerle robortas yabarım hatta geçen gun nehırr e sordum 23 nısan etkınlıgı ne zaamn dıye soledı ama soylemem

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar grafik uzmanıyım beni alırsanız cp adasından iyi yaparım.

    YanıtlaSil
  5. grafikçi seninle nasıl konuşabilirim?

    YanıtlaSil
  6. Ben kendim site kurdum ''10 yaşımdayken'' Şimdi de bir site kuracaktım fakat bu iyi oldu bu siteye yazar olabilirim. Transformice'nin sıkı takipçisiyimdir.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil