*Cadılar bayramı etkinliği rehberi*

Arkadaşlar hiç bir etkinliğin rehberini yapmadığımı farkettim şimdi yapmaya karar verdim başlayalım.

2010 Cadılar Bayramı












Anlatım:Fareler süpürgelerle havada kaçan peyniri yakalayarak deliğe girmelilerdir. Her giren bir item kazanır.
Harita:666

Eşyalar:
Spider Earring



 
Pumpkin Mask




Skull Mask
  



2011 Cadılar Bayramı









Anlatım:Fareler tuzaklardan kaçarak vampirlerdende kaçarak peyniri alıp deliğe girmelidir.
Harita:@1

Eşyalar:
Spider Earring




Pumpkin Mask




Skull Mask




Halloween Scarf





Knife on head





Vampire Hat




Phantom Hat




TreatBag




 2012 Cadılar Bayramı












Anlatım:Bu etkinlik 3 haritadan oluşur .
1. Harita eğlence,
2. Harita title almak için (İlk başta bonbon diyen vampire şeker atın sonra hiç bir iskeletlere,hayaletlere yaklanmadan en sondaki sandığın içne girip bonbon yazınca vampire titlesi gelir.
3. Harita eşya kazanmak için dev kediyi boşluk tuşuna basarak sihirle öldürmek ve iteminizi kazanmak ;)
Harita:@1

Eşyalar:
Spider Earring




Pumpkin Mask




Skull Mask




Halloween Scarf




Knife on head




Vampire Hat




Phantom Hat




TreatBag




Kulağa takılan bir eşya





Vampir Dişleri :[






Mumya sargı bezi





İyi cadılar bayramı ^_^

~ Kuppiarda

0 Yorum:

Yorum Gönder