Bizim Farkımız

Arkadaşlar bir site var adını vermicem bizden hep çalıntı yapıyorlardı haddini bildirdim bloga yazdım korktu bu çocuk tamam birdaha yapmicam sil dedi sildim.Şimdide bu velet Transformicel facebook sayfasından çalıyor işte zaten bu veledin kıtlığı burda belli oluyor.Bizim farkımız: Sizlere hack paylaşmıyoruz çünkü sizi düşünüp hesabınızın banlanıp sizlerin üzülmesini istemiyoruz.Hesap paylaşımı yapmıyoruz çünkü hesabı çalınan kişilerin üzülmesini istemiyoruz.Ve bugün o veledin bir kayıdını gördüm 1130 çileğim var diye yazmış.Ulan hiç mi düşünmüyorsun başkları alamıyor ben alıyorum hava atıyorum diye lan yaşın kaç senin? Belki bazı insanlar var maddi durumları kötü alamıyorlar.Birda diyecen alıntı yapmıyorum diye lan veled onların kayıtrına bakıp kendin fotoyu çekiyon ben alıntı yapmadım diyon.Lan harbi diyorum yaşın kaç senin? Zaten benim oyunda banım açılsında Yqmurjode'ye söliyim senin böle alıntılar yaptığını.Bekle sen bekle...

[Berdanbaba]

Not : Farejder,Yesilz bu kayıtı silmeyin görsünde utansın veled.

0 Yorum:

Yorum Gönder