Yöneticiler Konuşuyor #3

Japonya Expo Paris, Fransa yer alan, Japon popüler kültürünün en büyük avrupa kuralıdır.
  Manga Video Oyunları, J-müzik Dövüş sanatları, bu festivalde tasvir haberimin tamamen Japon popüler kültür.
  Tarihler: 05/07/12 ile 08/07/12
  Yer: Parc des Fuarlarımız Villepinte PARIS / FRANSA
  Açılış saatleri: 10.00 07:00 arası
  Giriş Ücretleri...
Perşembe
Cuma
Cumartesi
Pazar
9 €
12 €
17 €
14 €
 



Sen 40 için 4 gün bilet almak ancak sadece satış öncesi de olabilir.
Http://www.japan-expo.com/en: Daha fazla bilgi için

Bu dört gün boyunca çeşitli etkinlikler standımızda olacak!
5 yöneticileri ve tartışmak için bir alan olacak. Bir puf alın ve bir sohbet ya da aklında herhangi bir soru sormak için yanımıza gel! Ben sizi ısırmaya söz veriyorum! Ayrıca sizi bekliyor 4 bilgisayarlara Transformice sayesinde oynamak mümkün olacak! Ve, bir sanatçı olup olmadığını, bir grafitti duvar mevcut olacak. Bizi etkilemek ve ben resmi ana üzerinde çizimler özelliği olabilir! Sonunda bazı harika fareler kulaklı bir fare gibi giyinmek mümkün olacak!

Ve son ama en az değil, biz iki yarışmalar idare ederim! Sen gerçek bir Pro Game Master misin? Bu oyunla ilgili her şeyi biliyor? Sonra bizim Quizz katılmak! Harika ödüller kazanmak için% 100 doğru cevaplar ile Quizz arasında bir beraberlik olacaktır. Çizmek ister misiniz? Eğer becerilerini göstermek istiyor musunuz? Sonra Çizim Yarışması katılabilir. Belki seçilmiş biri olacak ve muhteşem bir ödül kazanacak.

Ben Melibellule ve Loukno bu olay için bazı fantastik hediyeler hazırlamak olduğunu söylüyorum oldum! Yani Neler yapıldığını görelim!


Çeviri Google Translate
 Çok Güzel Gözüküyor Özellikle Hediyeler :)
~ Kuppiarda

0 Yorum:

Yorum Gönder